REKLAMACE

Potřebujete poradit s reklamací? Pak jste tady správně.

REKLAMACE POŠTOU

Jestli není něco s Vaší objednávkou v pořádku nebo je poškozená, vadné zboží nám pošlete. Raději ho ale pečlivě zabalte a volte nejlevnější způsob přepravy, abychom vám ji mohli proplatit v plné výši.

KE ZBOŽÍ PROSÍME PŘILOŽTE:

  • kopii faktury
  • popis závady
  • reklamační údaje

Na zásilku s reklamovaným zbožím, velkým písmem, uveďte číslo objednávky.

Než zboží pošlete do světa, prosíme, vypište reklamační údaje a přiložte jej k zásilce, spolu s kopií faktury a popisem závady. Reklamaci tím výrazně urychlíte. Také si, prosím, uschovejte podací lístek do konce reklamačního/vratkového procesu a pošlete e-mail na zákaznickou podporu s informací, že zboží vracíte nebo reklamujete. Neposílejte zásilku na dobírku, takovou bychom nemohli přebrat.

.reklamační údaje:     zboží, které vracíte      -   důvod vrácení     -     Poškozeno?     -     číslo účtu kam máme vrátit peníze

Zboží si klidně vyzkoušejte, ale neměli byste ho používat. Pak by se totiž mohlo stát, že vám budeme muset strhnout náklady na uvedení zboží do původního stavu z vrácené částky. Jakmile se zboží vrátí do skladu, zkontrolujeme ho a zhruba do týdne posíláme peníze na Váš účet.

adresa reklamačního oddělení a pro zpětné zaslání balíku:

Daniel Beránek

OGAYA

Andersenova 413/8

102 00 Praha-10

+ 420 603 48 44 99

e-mail zákaznické podpory:  daniel@ogaya.cz